så högt så du hör

den kommer den kommer, efter allt jag köpt under denna veckan så ska kläderna/skorna visas. äntligen har jag hittat mina skor som jag velat ha, det blev ej dem från nelly men hittade liknande på skopunkten, dock ej lika hög platå men jag är lycklig (mockaskorna)
var i västerås idag med lillkusinen emmis och hade mysigt, syndade, fast jag bestämt mig att inte handla något.
nyår i morgon, ska verkligen firas. längtar som fan, skor, strumpbyxor, kläder, mat, alkoholen och vännerna är på plats i morgon kl 18.00. Oj va jag längtar. nu ska jag städa lyan sen hem till sebbis och fira hans snyggsyster.

snö-laleh  - för tillfället världens finaste låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0