110610-skolavslutning

Oj vilken skolavslutning. Min natt har värt helt värdelös. Vaknade med att jag pratade med mig själv och sa att de personerna i mitt rum skulle sluta hänga massa studentpresenter runt min hals och inte ta marcus presenter (hade feber/yrsel) min hals gjorde så ont så jag börja grina och la mig hos pappa. där också de 50 människorna följde med mig in. Helt psykad natt och jag mår sämt idag. Med 4 timmars sömn.

Nu är jag uppe på mina svaga ben och har precis duschat. Ska gå på skolavslutning med trötta ögon. Kläderna blir varma för att jag inte ska frysa och inte alls skolavslutningskläder. Så ös regnar de ute. Älskar svenskt väder..
Älskar min dag överhuvudtaget-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0