160610

Sitter hemma hos älskling, han läste precis ett medelande från sin mormor, fick ett stort leende när hon hade skrivit:
Hälsa Stina, en underbart söt tjej. Ta väl om henne, sådana växer inte på träd.
Gulligt sagt tycker jag!

Vet att jag vart dålig att skriva. Har jobbat och vart med vänner och älskling. Ingen tid för bloggande, men jag försöker mitt bästa.
Ska jobba i morgon när jag kommer hem vid 13, sen på kvällen kanske kanske de blir kvällsmat med mina fina två finisar, vi får se vad som bjuds.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Vi borde hoppa vita och testa något annat efter alla gånger vi har varit där. Kan vi inte käka på sarajevo? :)

2010-06-16 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0