jag har den

jag känner verkligen att jag är lycklig, just nu så går de rätt bra i skolan, förutom biologin.
jag har en familj som verkligen tar hand om mig och visar mig mycket kärlek.
jag har en underbar pojkvän som jag är otroligt kär i, han kommer hit i morgon och jag längtar sönder. känner mig som ett litet barn på julafton som väntar på att få öppna paketen. kunde aldrig förstå att man kan sakna en person så mycket.
sen vill jag tacka alla mina vänner, som är bara så underbara. all glädje ni ger mig. man borde tacka er oftare.
sen så har jag gått upp i vikt, och de är fan UNDERBART! okej 1 kg men vafan, går sällan upp så1 kg är så mycket för mig, wiiiho
och nu hoppas jag på vinst i matchen sverige-holland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0