nykomlingar


skor - din sko
då har man kommit hem från västkusten. haft en otroligt bra vecka med min kärlek. igår kväll bjöds det också på lite krök, men dock med en nykter stina eftersom jobber väntade på lördag morgon.
nu sitter jag här och ska snart iväg till kärleken åter igen för att se harry potter, vilket är ett måste då bio väntas i morgon på sista filmen. ser fram emot det. sägs att den ska vara grym, även fast jag inte är ett harry potter fan och inte ens fattar filmernas handling, men fuck that!

Kommentarer
Postat av: sofia öberg

haha, jag va och kollade på de där förut och va skitnära på att köpa dem.... de är fett snygga:D

2011-08-07 @ 12:56:46
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0