så jävla nice


natta, jessica och sofia från helgens festande
det går alltid åt helvete med bloggen när tråkhöst och tråkskola börjar. samt att jag börjar bli sjuk igen. och att jag inte fått in mina skattepengar?!?! hallå, kan pengarna komma in eller, va fan ska man göra om man inte får in pengarna? vem ska man vända sig till...
på tal pengar hade jag en rolig helg (pank) i strängnäs. dans, skatt och nära och kära. känner att jag är mörast i kroppen. tur att älskling är hos mig så jag får njuta lite av de bästa i livet.


Kommentarer
Postat av: Ida

Skattepengarna skall komma samma vecka som midsommar (!) förutsatt att du anmält ett konto hos skatteverket (annars får du en avi att hämta ut hos banken) och inte gjort några ändringar eller avdrag i deklarationen. Har du gjort ändringar/avdrag kommer skatten till jul! puss

2011-08-22 @ 21:41:01
URL: http://idasilen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0