från en hemsida

jag blir så arg på facebook. hur den sidan ska styra ens liv. hur den varje dag ska påverka oss. alla är beroende. jag är beroende. men det som jag mest inte gillar är hur den kan styra hur människor känslor för varandra. var som en fråga som än ställde. du är singel på facebook. då är du singel i verkligheten. är det så? att den sidan besämmer vad hjärtat egentligen bestämmer. jag är inte singel. de står de där, där ja. men inte skrivt i mitt hjärta. det är inte facebook som äger mitt hjärta. de är han, han. folk borde förstå att man kan vara tillsammans utan att ha ett förhållande där.

Kommentarer
Postat av: Stinapappan

Fejan suger! Umgås på RIKTIGT i stället! Ska öppna en ny site! LIVEBOOK

Stinapappan

2011-01-04 @ 13:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0