5 små saker

- jag kollar på matprogram för jag själv inte kan laga så värst avancerad mat. så jag kollar för att trösta mig själv. favoritprogram halv åtta hos mig.
- ingen får hålla mig runt handlederna för utom min pappa, mamma, systrar och pojkvän. beror på att folk tog i mina handleder som liten och sa ''gud va smal du är''. därför har jag fobi för det än idag.
- jag sover fortfarande med  gossedjur, vilket jag gjort i snart 18 år.
- jag älskar att äta fil. äter ca 3 tallrikar om dagen, frukost, mellis och kvällsmål. ca 1 liter om dagen.
- jag har fyttat åtta gånger i mitt liv, vilket betyder att jag bott i ett hus ca 2 år och 2 månader sen flyttat igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha! gud, känner igen mig på de fyra första! exakt samma sak händer mig! ;)

2011-03-07 @ 18:55:06
URL: http://eemmaoberg.blogg.se/
Postat av: beatrice

känner igen tvåan -.-....

2011-03-07 @ 19:17:13
URL: http://everybreathshetakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0