de som får än att leva

det är ni, ni som får mig att leva. som får mig att orka varje dag. er kärlek som värmer min kropp när det är kallt. vad skulle jag göra utan er, utan er, er mina underbara vänner och ni vet vilka ni är. ni har gjort allt för mig och stått vid min sida varje gång något har inträffat som har skadat mitt hjärta. jag har egntligen aldrig tackat er, tackat er för allt ni ger mig, all kärlek som ni fyller mitt hjärta med, alla skratt, all glädje och sorg jag delar med er. alla de underbara helger som jag får tillbringa med er, alla tokiga danser, tokiga ordspråk, allt vi gör är tokigheter. ni är obeskrivliga och jag älskar er så oerhört mycket så jag tackar er idag, tackar er för att ni är ni och inga andra och ni är min värld. ni är allt!
ni är allt, ni är min värld

Kommentarer
Postat av: pattus

jag tar åt mig!

älskar dig min fina vän<3

2011-03-22 @ 17:17:58
Postat av: emma

jag älskar dig bästa<3

2011-03-22 @ 18:29:24
URL: http://emmaeklunds.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jag älskar dig & är riktigt glad över att ha en sån underbar vän vid min sida <3

2011-03-23 @ 06:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0