mer leopard


leopard skjorta - hm
ett av mina inköp på lovet, en sakad leopardskojorta som kommer att användas flitigt i sommar och som samt kommer åka ner i resväskan till cypern.
sitter och smådeppar över att min älskling är sjuk. var ensam hemma nu på kvällen så tänkte mysa till det lite för honom, bajsfeber...
och sen vill jag säga, hatar skolan. har något varje dag nästa vecka och de dödar mig. önskar mig lov lov lov och mera lov + att jag nu har solen i ögonen, cp dag. blir bara sämre. är hungrig, måste handla själv = känner mig som en 80 årig tant på coop med min korg. brb gråta en tår.

Kommentarer
Postat av: sofia öberg

fyfan va snygg. och sluta deppa, ryck upp dig<3

2011-03-02 @ 17:26:38
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0