the knee


gårdagens händelser:
1. skulle ta bild på mina byxor med min nya kamera, kom på senare att jag inte hade något minneskort + att man inte kunde kopla in via sladd till datorn. Jag: blir smått irriterad
2. Tar min mobil, vilket blir dessa bilder. Ska ansluta via usb-kanbel till datorn. Funkar inte? Jag: dampar.
3. 10 Sek senare, (woommh) datorn bara slocknar (brinner upp) och stendör, kollar man på min dator förstår  man varför den gav upp. Jag: grinar...
4. Idag: Datorn lever när jag sätter på den. MIRAKEL!!! Jag: överför alla bilder på Usb minne och tänker köpa en ny.
5. Så blir jag frånvarande på bloggen ett antal dagar någon gång, kan bero på att min dator är förevigt död (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0