19 år och ansvarig på arbetet

Då hade vi rundtur med mycket information på Leos Lekeland igår. Fick också reda på att jag är skiftledare för det nya företaget, vi är 5 st, som har ansvaret för ca 15-25 andra anställda. Känner mig hedrad och stolt då jag också är yngst av dem alla. Var på arbetet idag och försökte få det mesta på plats innan storöppningen i morgon. Dock missar jag lördagen då matbutiken står på schemat, mördartid mellan 15-23.30, men det ska vi klara av. Dock jobbar jag söndag på Leos, 7 dagar i veckan kan jag arbeta om jag vill, vilket blir denna veckans uppgift (lever i min pappas vardag, eller hur pappsen?)
Se hur länge kroppen orkar med, men det är ju pengar och lite därför jag åkte hit. Puss

Kommentarer
Postat av: Pereric

Ta det lugnt bara så du inte bränner allt krut i början! Känn efter hur du mår.
Så länge du har KUL så kan man jobba på. Pengarna är förstås ett bra mål men inte till priset av att man mår dåligt.
Kämpa på! Du är jätteduktig!
Papi

2012-11-15 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0