då har man sagt upp sig, okul

Eftersom jag blivit tilldelad heltid hos Leos så har jag idag sagt upp mig på kiwi. Jobbigaste jag gjort på länge, de som är mer jobbigt är att jag måste dit och jobba. 2 veckor ska jag ha som uppsägningstid. Min chef vill att jag ska stanna månaden ut, men de vill inte jag eller min chef på Leos. Usch, hatar att sitta i svåra situationer. Vill bara få detta översökat. 
Sen är de 29 dagar kvar tills jag får åka hem, längtar hem idag lite extra då allt detta sker. Så skulle jag träna men kom på att jag hade mina skor på Leos. Allt går fel, tänkte ist gå ner på stan och KANSKE skämma bort mig. Men ska städa först så mina sambos kommer hem i fin lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Pereric

Det ÄR tufft med beslut! Du gör rätt som tar kommandot! Man mår lite bättre efteråt. Det jobbiga är ju innan. Så nu kan du fokusera framåt och avsluta det andra på ett snyggt sätt. DET är också viktigt. Bränn aldrig broar du gått på. Du kanske behöver gå på dom igen...
Puss på dig.
Papi

2012-11-26 @ 21:57:51
Postat av: Maya

håller med Pereric broder. Du mår så mycket bättre efter. puss

2012-11-28 @ 10:36:57
Postat av: Ida

Det är det värsta med att jobba.. Säga upp sig. Fy vad ont i magen man har (jag brukar gråta EN DEL också..) Men SÅ skönt när allt är över & ifall man lyckas göra det snyggt. Goda referenser är nyckeln till bättre & mer välbetalda jobb i framtiden! PUSS BÄSTA <3

2012-11-28 @ 20:05:48
URL: http://idasilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0