en tripp i shopaholic välden

Var på jobbet idag och gick igenom en kurs i 4,5 timme, tiden flög iväg. Ser fram emot att visa vad jag går för nu på nya företaget. Fick prova mina ''fina'' arbetskläder. Grönt, min favoritfärg. Dock gilla jag skorna, sköna som satan, och helt grats. Roligt också när min chef säger att de är tävling om heltidstjänsten mellan oss två nya anställda. JAG ska ha den anställningen. PUNKT SLUT!
Annars strosade jag runt på stadens gator i den statsdel av Oslo som heter Majorstuen, där jag också jobbar i butiken. Gick runt och fotade ''vill ha'' skor. Kunde inte hålla mina fingar i styr så köpte mig två saker, men det kändes okej då jag ändå drömt om de i två dagar. Beroende. Trivs dock, tänkte på de idag när jag strosade runt i lägenheten, åker jag hem ska jag flytta hemifrån om jag har ett stabilt jobb, 19 år och flyttat hemifrån. Är stolt!
Och till dig, Pappa, jag saknar dig hoppas du planerar ett besök snart. Puss

Kommentarer
Postat av: Pereric

Jag lovar att komma! Förstås...
Ska försöka få till några dagar. Kanske Frida hänkar! ?
Jag är så stolt över er båda nynorskor. Frida med. Det är ju precis detta man försökt fostra er till! Att vara självständiga. Självgående. Drivna. Vilja nå lite längre! För att ni kan! Ni ÄR grymma...
Puss på er alla
Papi

2012-11-05 @ 22:22:36
Postat av: Bea

Fyyyy i helvete vilka snygga skor!! Jag DOG

2012-11-08 @ 01:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0