ett skratt förknippas med denna dag

Försökt ladda upp detta inlägg i cirkus i en timma nu. Går strålande. Min dag har varit så onormal. Orkade inte ta mig i kragen och ringa mitt jobb om arbete idag så jag tog mig en ledig dag och fixade med bankkonto nr. Så snart kan lönerna börja rulla in på kontot. Beställde samt ett gymkort, på ett nystartat gym i närheten, superfint och masiknerna var perfekta. Älskar att personalen börjar skratta åt mig när jag kommer in med en Mcdonalds påse i handen och cola i andra. Första gången jag köpte mig donken i Norge. Dock kan jag skippa den mörkhyade mannen som vissla och blinka åt mig på sin träningscykel. Han som också ger en bitchblick tbx, för att jag rycker på näsan när situationen sker. VAD hade du tänkt dig ens? "Att jag skulle klä mig som tjej och dansa hula hula" - sitat timon och pumpa. Haha orkar inte mig själv..
Annars så har jag bokat biljett hem, blev så glad så jag spillde ut min matlåda på golvet när jag skulle göra ett glädjehopp. Denna dag, fylld med lycka och med roliga misstag/händelser. Thats me
 

Kommentarer
Postat av: Pereric

Kom hem 01, 05 efter att ha varit med Tobbe och Ronny på konsert. Thin Lizzy (hårdrockband från 70-80-tal) spelade i Sala..! Skitbra! Trött nu...
Papi

2012-11-21 @ 01:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0