snön faller och ett nytt jobb blomstrar

Eftersom både Jessica och jag var lediga idag på morgonen gjorde vi en spontan pubkväll med ett gäng nyinflyttade killar från Örebro. Trevligt som satan, dock hade bussarna slutat gått vid halv 4 när vi skulle hem, vilket vi innan inte ens kollat, så vi fick traska hem i 40 minuter, från stan till oss. Somna som en död fisk när jag kom hem. Mår som jag förtjänar idag, huvudvärk som aldrig tycks försvinna. 
Fick dock det goda beskedet i morse att jag fått ett nytt jobb, där jag vet att jag kommer trivas som en levande fisk i vattnet, Leos lekeland heter det. Vilket är ett paradis för småbarn och som också har flera olika tjänster och man får utöva alla, vilket ger en variation i arbetet. Stolt tjej åter igen, glad att man lyckas. Hurra!


Kommentarer
Postat av: Pereric

Det är snabba bud! Blir dom inte sura på förra jobbet? Gillar inte att ni går så långt mitt i natten! Det är att utsätta sig för div. faror! Så tänk före...
Så grattis till jobbet! Bra jobbat!
Papi

2012-11-06 @ 22:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0