Med en systers och mors varma hand

Dagarna går fort här. Uppe i vecka 3 redan, snart har vi vart här i 1 månad. Vi har haft storbesök av mamma och storasyster, mysigt och skönt. Trippa runt på stan idag, medans mamma stod i provsutten så drömde jag mig bort bland mina shopaholic beskymer. Vill ha allt, får inte något...tycker det samt är tråkigt att blogga då jag förut blogga om kläder och inte mitt liv. Funderar på att skriva några rader om mitt liv men ha bilder som dessa ovanför. annars tappar jag intresset på en gång.
Ikv står förmodligen lite festande på schemat/åter igen en halloween fest. Vi får se hur tankarna går runt de.


Kommentarer
Postat av: Pereric

Vi andra är INTE så nyfikna på kläder. Det är dina funderingar om saker och ting som är något att läsa! Det sitter ju inte i kläderna hur du mår...
Jag mår bra!
Åker hem till Enköping i morgon söndag.
Puuuuus.
Papi

Svar: ska ju skriva om mitt liv med pappa. sa ju bara om bilderna;)kör försiktigt, love
stina öberg

2012-11-03 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0