Tiden går fort när man har roligt

Va på ett gott humör i tisdags så beställde en biljett hem på torsdagen och var också ledig. Då de var en bra chansning eftersom nu drar båda mina arbeten igång på fullt allvar. Min helg i Enköping var utmärkt. Vänner och familj, hade underbart kul och hopppas de jag umgicks med hade samma. 
Var på ''gröna jobbet'' idag, matbutiken. Min vise chef var imopnerad av mig då det var min första dag i kassan, vilket jag kan erkänna själv att jag var grym. I morgon är de premiär på Leos Lekeland. Planering inför öppningen på fredag. Hoppas verkligen jag jobber då, fy satan va kul. Spritter i kroppen att få igång det företaget. 
Annars så sitter jag ensam hemma som vanligt känns de som, mina sambos jobbar ofta kvällar. Så jävla tråkigt. Flyttar jag ''hem'' igen, till egen lya så ska jag inte bo ensam. Kommer klättra på väggarna. Punkt slut

Kommentarer
Postat av: Pereric

När du blir äldre så kommer du att älska ensamheten! Det ÄR verkligen skönt att ibland inte behöva ta hänsyn. Zappa kanaler utan att någon gnäller. Lägga sig när man vill. Äta när man vill. Skaffa barn så är du aldrig ensam på 20 år... Så njut!
Puuuuus
Papi

2012-11-13 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0