trött eller sliten som de heter på norska

Då är jag hemma efter en lång dag, vart på matbutiken och jobbat. Timmarna går så segt där (borde inte skriva ut det) men de gör de fan. Jag som en gång i tiden sa ''jag skulle kunna sitta vid coopkassan hela mitt liv, pip, pip, pip..'' Aldrig säger jag nu bara, för en stund men aldig för alltid. Drog ner till gymet efter jobbet eftersom de ligger på vägen och var där till stängning, så kom precis hem. I morgon/helgen är de arbete på Leos som gäller, grymt kul. Älskar de jobbet, blir de flytt till Stockholm så ska jag söka där (om de finns där?) och hoppas på en tjänst. Puss

Kommentarer
Postat av: Pereric

Ligger på soffan nu och veckan är slut. Jag med. Dock en bra vecka. Så puss på dig och hälsa Lina.
Love u
Papi

2012-11-23 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0