upplever det på nytt, kan inte bli bättre

Dagen fortsätter att bli bra, spenderar pengar som aldrig förr känns det som, även fast det är flera månader kvar tills summerburst blir av. Har också köpt konsert biljett till Dada life, 9 februari. Blir att åka hem igen, men biljetterna är inte så dyra, senaste gick på 165:-, sjukt pris. Då biljett från Enk-Sthlm går på 120:- och de är 40 min resa haha. Men för mig spelar de ingen roll. Ännu en hemresa vilket för mig blir bra.
Sitter hemma och försöker krya på mig, drog en sväng med dammsugarn, första gången den vann över mig, blev helt yr och svettades som fan. Så fick lov att sätta mig ner. Svag tjej..

Kommentarer
Postat av: Pereric

Krya på dig! Här snöar nu. Åker tidigt till Anette torsdag morgon. Hemma igen på söndag.
Puuuuus.
Papi

2012-11-28 @ 23:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0