veckodagar som försvinner i lärdom

Dagarna fortsätter gå. En veckas arbete är nu avklarad och nu väntas 7 dagar till med lite slit. Dock är de kul att vara på nya jobbet. Trivs verkligen med det ansvar jag har och känner att jag utövar min position stabilt och bra. Gjorde dock bort mig lite framför min chef, sa att hon var lik min mamma i sättet, så frågar hon hur gamal jag trdde att hon var. Antog, kanske 45, men var snäll och drog ner till 40, visade sig att hon var 30 år. Säger bara ansiktet ner i händerna och skäms på mig. Dagens lärdom blir: Gissa aldrig på ålder igen och speciellt inte framför chefen.

Kommentarer
Postat av: Pereric

Det gäller att finna sig i sådan situation! Som han som satt på flyget och frågade mannen bredvid...-Vart ska du? Canada. Svarade mannen bredvid.
Ha... där bor bara horor och hockeyspelare!
Mannen svarade... -Min fru är från Canada!

Åh...Vilket lag spelar hon i..?

Så du får ge henne en komplimang!
Min mamma är den klokaste och mognaste personen jag vet! Att vara lik henne är det bästa jag kan säga....

Nu ska jag sova
Godnatt
Papi

2012-11-18 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0