2 arbeten under 24 timmar

Då är jag en ganska lugn och stabil tjej nu när jag fått två jobb. Var iväg på mitt första idag, på dagis. Något nytt. Det som känner mig väl och läser detta förstår vad jag menar. Sen så ska jag skriva på kontrakt för matbutiken, "kiwi" på måndag samt börja mina kurser som jag måste genomgå. Spännande!
Inte ätit något på hela dagen, fick laga maten på dagiset med kommentarer: " är du masterchef" " Gud du hackar så otroligt snabbt" är norrmän dåliga på mat? Haha. Fått mat i mig nu efter 9 timmar, tomatsoppa med avokado/Philadelphia sås med toppoing av knaperatekt bacon + pannkakor. Nu ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Syster

Heja heja<3

2012-10-19 @ 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0