Första gången ensam i lägenheten

Känner att man börjar leva vardagslivet här. Syster är på jobbet och Jessica söker jobb. Jag har precis vart på intervju, enligt mig känns det super. Tar en snabb måltid som lina lämnat kvar på spisen innan nästa intervju. 
Fick förfrågan idag på intervjun om heltid. Känns som om jag trivs bättre här en vad jag tror när jag öppnar munnen och säger; "enligt mig nu, så skulle jag kunna flytta hit ett bra tag" snacka om förändring i skallen. Positiv tjej, älskare!
Också märkt att det blev en positiv reaktion på bloggen, steg från mina 10 läsare i nerlagd blogg till 200 st nu, verkar som om intresset finns för mitt liv i Norge så får hålla denna blogg i liv. Puss

 

Kommentarer
Postat av: Pereric

Pratade med farmor nyss och samtidigt var jag inne på din blogg och läste upp för henne vad du skrivit. Hon lät nöjd och det verkar du också vara! Kul. Nu slutar jag jobba och åker hem för att packa. I morgon blir det England.
Puss på dig och hälsa Lina

2012-10-18 @ 19:33:59
Postat av: Ida

Klart du ska hålla liv i bloggen! Den ligger i min blogroll så jag kollar in ett par gånger om dagen ;) KÖR HÅRT där borta nu, ni kommer göra SHOW! <3

2012-10-18 @ 20:49:26
URL: http://idasilen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0