dag 8 i april

Tiden går snabbt när man har en ''ledig'' dag. Det jobbsakerna som jag sysslat med hemma har bara vart intressanta. Skönt det är att jobba hemma. Ta sin tid och vips så har man 3,5 timmes arbete fixat och man får betalt på de. Riktigt nöjd. 
I morgon börjar veckans riktiga arbetsdagar, tis-sön. Ledig varje måndag vilket är skönt. Ska också flytta denna helg till Louise (dansken) som jag ska bo hos de sista 1,5 månad innan hemkomst. Känns som om man snart ska börja packa ihop denna lägenhet. Kommer bo i en resväska, men vad gör det när man ändå ska hem snart.


Kommentarer
Postat av: Pereric

Här har varit körigt några dagar. Mer kommer. Ska på filmpremiär i morgon. Där JAG är med!!! Leif och de andra killarna på jobbet också. Filmen handlar om hur dom fått jobb hos oss och hur jag som arbetsgivare fått det att fungera. Killarna blir hämtade i limousine! Så detta är skistort! Värsta galan.
Kämpa på.
53 dagar kvar...
Puuuuus
Papi

2013-04-09 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0