en ordentlig sovmorgon

 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Har en sån där dag då jag börjar kl 15-21. Bästa dagarna då jag hinner med att bara ta det lugnt och inte göra någonting på dagen. En sovmorgon till klockan 11 och sen en frukost på det. Låter som om denna veckan kommer bli några få timmar, men nej. Blir nog som vanligt upp mot 60 timmar. Men det är ju inte första gången så. Nu vill jag verkligen bara satsa på att jobba mycket och kunna få en bra och stadig ekonomi när jag kommer hem. Bara denna mars lönen som kommer får mig på bättre tankar. GOD GIRL!
 

Kommentarer
Postat av: Pereric

Du ÄR verkligen duktig! Kämpa på.
Var till Klastorp och käkade Fridas fisksoppa ikväll. Såååå god den är! Joel skruvade köksstommar. Det händer något varje gång man kikar ut nu.
Nä nu får det bli sängen!
Love u♡♥♡
Papi

2013-04-03 @ 23:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0