min sommarklänning

Ledig två dagar i rad nu vilket är hur bra som helst. Ska jobba lite här hemma via datorn men det är bara med saker som är intressant och roligt. Förtärde lite alkohol i går kväll, men känner inget sug på det alls. Blev två cider, ingen utgång och hemma kl 01.30. Vad har hänt med mig? blivit gammal eller bara allmänt riktigt tråkig. Det mesta beror  på att jag saknar mina vänner hemma och vet att jag skulle ha tusen gånger roligare med dem.  Får bara vänta ca 55 dagar till sen är jag på svensk mark. Puss

Kommentarer
Postat av: Pereric

Fin klänning! Skolavslutningsfin! Alkohol ska man aldrig dricka bara för att man har och kan. Det är proppfullt med den varan här men dricker sällan för det. Man är inte gammal för det! Handlar om värderingar och att du använder huvudet. Karaktär. Kämpa på de sista dagarna nu. Hissa flaggan och kör!
Puss puss puss
Papi

2013-04-07 @ 22:20:46
Postat av: ems

Fin du är Stajn. Jag har också den klänningen :)

2013-04-08 @ 14:18:20
URL: http://emmaeklunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0