motivation skapar framgång

En del frånvarande, men mycket som händer här i Oslo på kort tid. Jag har gått och blivit Vs chef på just nu nordens andra största lekland (där jag redan jobbar) Tro det eller ej, men vilket betyder också att jag kommer att fortsätta att vara bosatt i Oslo. Dock inte under sommaren då min största chef, som kom med erbjudandet gett min en form av tjänstledigt, Känns också skönt att jag kan slappna av, jobba på lagerströms och samtidigt umgås med nära och kära. Detta är en otrolig möjlighet och framgång för en 19 årig tjej som mig. En som åkt på räkmacka hela sitt liv, står nu på egna ben med en STABIL inkomst. Vem kunde tro det..knappt jag själv.
Bara suga in allt, vara noga med kontrakt och ha ögonen på rätt riktning, framåt.
Gör jag detta bra har jag chansen att vara med i det nyöppnad leklandet som kommer att öppna i Stockholm inom sin tid. Kanske till och med ha en chefpost där, men då väntas krigande. Vilket jag är berädd att göra också. Har ju en liten dröm att få ett stabilt jobb som jag tycker om i Stockholm och sätta mina fötter i den staden. Planerna kan gå i uppfyllese, hoppas hoppas! 
...Och varför jag har en bild på ett par nya byxor är väl för att...jag har beroende men också shoppa loss för jag fick min nya ställning. Så det var jag värd, för hur mycket det blev är en annan fråga. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pereric

Du är så duktig! Trasiga jeans däremot är väl inget att hurra för..;-)
Pratade nyss med Lina! Det var mysigt. Hon verkade också må bra. Det gör jag med.
Kämpa på!
Papi

2013-04-22 @ 22:23:29
Postat av: kusin Emelie

Så stolt man blir!
Du är så duktig Stina. Ska bli kul att få se dig snart.
Leos lekland är favoritstället för Noel. ÄLSKAR ALLA rutchkanor=)

puss<3

2013-04-30 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0