pang i väggen

Haft en känsla länge med trötthet och utmattning. Insåg inte förns idag hur mycket jag egentligen jobbat denna månad när jag satte mig på sängkanten och störtgrina. Är jobbsliten in i småtårna. Irriterad över allt och vill inte mer än annat än sova. Hit ville jag inte nå precis. Satte mig och räknade timmarna min och är uppe i 240 för denna månad. Vilket är i snitt 8 timmar varje dag i april. Inte konstigt att kroppen lagt av. Längtar hem, mer än vad de två orden kan beskriva. Ett bättre schema ska verkligen finnas till hands när flytten tillbaka hit sker. Inget jag egentligen tänker på när jag är på jobbet att timmarna tickar iväg, men när jag kommer hem är det jag och sängen på en gång. Rör mig inte här i från. Men jag överlever. Snart hemma. Kämpa på..!

Kommentarer
Postat av: Pereric

Du fixar att jobba mycket! Kan din gamla pappa jobba 12 timmar varje dag kan du! Det drar folk på stan som inte har jobb! som inte vill heller för den delen. Det som skiljer ut människor är just drivet! Det har DU. Man trampar genom isen ibland men du vet hur man tar sig upp. Du har ju testat det på riktigt dessutom! Snart hemma... så kämpa på!
Har hälsningar från Helena Podany som jag träffade idag.
Puuuuus
Papi

2013-04-27 @ 22:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0