Pengar som försvinner i kläder

Dagarna går och jag är helt chockad över vad jag tjänat under det här sista två månaderna när jag inte alls har några stora utgifter. HELT CHOCKAD. Sparkont direkt och så jag också kan få en fin sommar. Hoppas på en utlandsresa med Sebastian om tiden finns till. Vilket jag verkligen hoppas. Annars så har jag också spenderat sjukt mycket pengar på kläder den här månaden. Tror jag kom upp till 5.500:- och allt skedde under 1,5 vecka. Men egentligen så bryr jag mig inte om det. För när jag väl handlar så älskar jag det och har inte gjort något annat heller under de här 8 månaderna. Sprider man ut dem så blir det väl 1000:- varje månad. Inte helt fel för en shopaholic tjej. Dags att bege sig till jobbet igen. Redan vart på ett morgonpass men ska till jobbet igen...sucks för jag somnade och är så där middagstrött. Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia Öberg

Du är så duktig . Stolt över dig! (Och lite avis)

2013-04-27 @ 14:37:51
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0