MÅNDAG

Måndag och jag återvänder till Oslo för att fira jul med mig själv. Ska bli så spännande haha. Men jag längtar så mycket till nyårsafton och allt som kommer att ske, alla minnen som kommer bildas och alla skratt. Har haft en bra ledighet, men jag får dock spring i benen. 10 dagar är för länge och när man är hemma i vardagarna och alla andra jobbar blir det tråkigt. Har vart med mamma idag och vi pratade mycket utbildningar. Är inne just nu på att bli lågstadielärare i NO, fick höra det på radio att det var brist på den kunskapen. Samtidigt är det så mycket annat som jag tycker är intressant, som historia. Är på klurar stadiet vad man ska ta och göra. Lärt mig att jag kan hanteras med barn men det är ju så klart annorlunda att LÄRA ut barn också. Får fundera men ska nog ta och söka lite för att se vad man kommer in på så kanske man hittar en utbildning till  hösten. Vem vet, vara filurar lite! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0