ONSDAG

Tiden tickar på och snart är det helg igen. Denna helg kan antingen bli hektisk eller helt lugn. Vill ha stress, det är det som gör att jobbet är roligt och underhållande. Annars så har mitt jobb varit roligt sens jag kom tillbaka. Blivit bjuden på "date" på julafton av en kille med en son haha. Komiskt men gulligt av han som vågade fråga. Berättade att jag en annan kille äger mitt hjärta och han var stolt över mig som kunde kämpa på att hålla kärleken vid liv på avstånd. Även fast jag blev lite rädd av stammisen så har han ett hjärta, plutten. 
Jag sitter nu och väntar på att mina två bejbs ska komma hem, både Karin och Angelica jobbar sent och vårat stora intresse paradise hotell startar snart. Vilket liv vi har som har det som favoritprogram och jag grinar när någon som jag gillar åker ut., haha! PussPuss

Kommentarer
Postat av: Emms

Fina älskade du! Saknar dig

2013-12-19 @ 09:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0