ONSDAG

Sitter här och småäter allt möjligt som gör en nöjd. Min jul var den sämsta någonsin men det visste jag väl redan innan. Fick iallafall fall prata med Frida och Joel. Dom gav mig fortfarande ett intresse på lärarlinjen och mina funderingar på den vägen har fortfarande inte försvunnit, utan har stärkts mer ju mer jag tänker på det. Är det så att det är det jag ska göra i vinter? Isåfall är det spara pengar som bara den för att kunna leva ett helt okej liv! Får fundera mera. Ska kolla upp också lite mer informasjon! Puss


Kommentarer
Postat av: Pereric

Studera är väl det bästa sättet att investera i sig själv! Ingen kan ta det ifrån dig! Separerar man får man dela på soffan och teven. Hus och cyklar. Det man har i betyget och huvudet tar man med sig utan att dela!
Fundera vidare!
Kämpa kämpa kämpa på.
Papi

2013-12-25 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0