TISDAG


Har/är på möte med jobbet. Spenderar nu två dagar på hotell med konferens. Mycket information som ska in, men är redo för att göra mitt arbete bättre. Fin mat och fint hotell, men det var inte kul att sova helt ensam i ett sånt fint rum. Saknade en pojkvän. Inte långt kvar nu tills jag får åka hem. 2 arbetsdagar. Längtar så mycket. Ska bli så kul att få träffa hela släkten på en kryssning som kommer bli väldigt minnesvärd. 
Nu längtar jag bara hem, är så trött. Sitter man och lyssnar i 8 timmar så börjar jag förstå igen att skolan inte var direkt något för mig. Blir så rastlös i benen och hjärnan så det är helt sjukt. Men bara hålla ut någon timme till sen är det hemfärd! Puss

Kommentarer
Postat av: brother

Schyssta former. Det börjar ta sig KVINNA

2013-12-03 @ 16:18:28
Postat av: Pereric

Håll ut...! Snart kommer roliga dagar. Välkommen hem.
Puuuuus
Papi

2013-12-03 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0