färgskalan

Satan vad jag fått intresse för att blogga igen. Vet inte rikgit vad som har hänt med det intresset, det bara uppstod igen. Brukar oftast komma vid vårkanten när solen skiner och man känner lite extra värme och glädje i kroppen. 
Längtar så otroligt mycket efter att få lite ledigt och att åka nu på påsken. Samt får träffa min lilla älskling som jag saknar så mycket. Lilla hjärtat mitt skriker..
Nu ska jag ta och laga mig lite mat innan man ska bege sig till mitt ''andra'' hem! Puss

Kommentarer
Postat av: Pereric

Sitter nu i taxi på väg från Landvetter. Allt bra! Åker hem på söndag. Kul att höra att du mår bra!
Kämpa på!
Puuuuus
Papi

2013-03-08 @ 14:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0