lever på god frukost

Det där med att leva billigt har jag nog lämnat redan första dagen sen jag kom hit. I alla fall när det kommer till fukosten som är min vikrigaste måltid på hela dagen. Frukt och grönt i massor. Blir rätt stadigt då jag ofta slarvar på jobbet och missar ca en måltid om dagen...vet dum tjej.
Nu är det också bestämt ett ''flytta hem'' datum. Kommer att lämna Oslo den 29 maj för att åter igen sätta fötterna på Laghersröms under sommaren. Även fast jag trivs här så börjar de kännas att jag saknar pojkvänn, familj och mina vänner hemma. Sen så är det så mycket planerat i sommar så kommer åka som en vante fram och tillbaka.
Midsommar ser ljust ut, ska nog firas på Mollösund med förmodigen ett antal på 8 st. En stug uthyrare ringde precis till mig och skulle kolla vidare men att det nog såg grönt ut. Riktigt kul om de går igenom.
Nu ska jag ta mig i kragen och göra någon nytta här hemma innan jag  far till jobbet för mina vanliga 9 timmar. Ledig 3 dagar denna månad, men bara kämpa på! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0