lite sådär jag känner mig

Känner mig helt flippad. Skulle gå in med en uppsägelse idag. Tacka för mig och säga att jag ska åka hem. Nej då blir man istället helt plötsligt ställd mot väggen och får en förfrågan om Vs Chef. Vilket man skulle vilja ha, men är så sugen på att åka hem. Känner mig inte riktigt klar som 19 åring och ta över ett sånt stort ansvar. Blev helt paff och gick ut...det var den uppsägelsen. Fick inte ens fram de. 
När man går och laddar och finner mod så skiter allt sig. Nu är jag helt konstig i huvudet och känns som om jag sätter min Chef i klister..Hjälp..

Kommentarer
Postat av: Pereric

Du får lyssna på det du har innerst i huvudet och kroppen. Det du känner djupt där i hjärtat.
Alla stora och svåra beslut kommer nästan alltid i "fel tid". När man inte har tid eller tänkt något annat. Man känner inte att man är redo. Det är då man får ta ett steg framåt! Våga fatta ett beslut! Du kommer alltid att undra om du gjorde rätt val MEN du gjorde ett val. Så jag stöttar dig oavsett!
Puss puss puss

2013-03-23 @ 23:49:16
Postat av: Ida

Din pappa är så klok!
Behövs knappt tilläggas något, bara att det man gör, ska man göra för sin Egen skull. Inte för någon annan. Då blir man inte lycklig.

Vill du inte vara kvar skall du inte ha dåligt samvete för din chef, denne gillar dig ändå och kommer vara en fin referens för framtida jobb. Var bara ärlig när du tackar nej så kommer hen förstå!

Det är verkligen en fin tjänst du blivit erbjuden, men det kommer komma flera, det lovar jag. Så känn inte att det är Nu or Never, för det är det inte.
Du är så duktig! PUSS

2013-03-26 @ 09:07:41
URL: http://idasilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0