och så var en helg över...igen

Då var det den helgen och snart dags att krypa ner i sängen. Dock måste jag fina ro i kroppen innan jag kan lägga mig till sömns. När man kommer hem så pass sent som jag gör. Så tar det ett tag innan stressen försvinner. Sista 9 timmars passet i morgon innan jag äntligen får två dagars med fri. Ska bli så otroligt skönt att äntligen inte behöva göra någonting efter nästan 3,5 veckors arbete. 2 dagar, egentligen ingenting för en ''vanlig'' arbetande människa men HUR stort som helst för mig. Kul också att ''test'' helgen för oss två stora skiftledare, jag och Louise, blev rekorhelg i kassa. Lyckat och en stolt chef! Puss på er där hemma.

Kommentarer
Postat av: sofia öberg

lol vart kommer din väska ifrån? ser ut som en jag har köpt hehe

2013-03-11 @ 21:03:31
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0