om två dagar

Om 2 dagar får jag äntligen träffa en del av  min familj och min underbara pojkvän. Som jag längtar efter 1,5 månad med bara jobb och ingen vila = pengar på kontot. Har en ganska slapp dag då jag ska iväg och köpa påskpynt till jobbet och sitta och måla lite ägg. 
Har sagt upp mig och datumet för hemkomst är den 29 maj. Då sätter jag fötterna på Lagerströms igen. Det blev tårar från chefen när jag sa upp mig, men kände att de var de rätta. Hjärnan vill stanna på jobbet men min kropp och framförallt mitt hjärta vill hem. Så ett beslut är nu fattat.
Vill tacka min underbara släkt som stöttar mig i allt på bloggen, tar in alla ord som ni säger!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Pereric

Fin klocka!
Papi

2013-03-30 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0