Pengar hit, pengar dit


Vilken göra-av-med-pengar-dag. Köpt mig ett par Hunters som jag så länge velat ha från förra sommaren plus en Michael Kors klocka i silver, och inte nog med det har jag piffat upp min Daniel Wellingtonmed svart nytt läderarmband. Tackar mitt jobb hemma för det med god servise och hjälp (samt pappa)
Känner mig som en prinsessa som får skämma bort sig själv, men nu blir det till att spara och inte göra av med en enda krona. Ett så kallat STOPP i min värld. Annars går de inte i mina shoppingproblem.
Se om jag kan klara mig från att inte shoppa något tills jag sätter föttrena på svensk mark. Men om jag ska klara det. Måste jag få något för det...(blir ovärt i slutändan tror jag)
Nu ska jag laga mig lite mat och fortsätta mitt serietittande och fästa blickan på Lucas, i One Tree Hill!
Puss Familj, vänner och Sebastian!
 

Kommentarer
Postat av: Pereric

Ja sätt stopp för onödiga utgifter! ta med dig stålarna hem och lägg dom på boende. Du kommer att tacka dig själv för varje tusenlapp du slipper låna på banken. Eller rättare sagt med tusenlappar på kontot FÅR du låna pengar! Så håll i dom du har. Kämpa på!
Puss
Papi

2013-03-16 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0