bakisladdning

I tisdags hade jag en så SJUKT bra kväll. Finns något som kallas för russetider här i Norge. Som en student, men alla har sin egen buss som de pimpar upp till..jag vet inte vad men SKITHÄFTIGT. Åkte med en sån buss i tisdags för att fira en kollega lite. Efter den kvällen fick jag smaka på bakfylla + 8 timmar på jobbet. Sen en valborg på det som slutade i trött fylle-bakis-humör för mig. Sov mysigt hemma hos Jessica och nu ska jag snart bege mig till jobbets 8 timmar, igen. Dock är det 100% så inte helt fel att få 300 norska i timmen. Dags att göra sig klar. Puss

Kommentarer
Postat av: Pereric

Du tjänar pengar som en advokat! Bra. Har själv inte tjänat en nickel idag MEN har målat Fridas altan och räcken. I sol och fågelkvitter. Riktigt skön dag. Anette kom hit 22 med tåg och jag tar ledigt några dagar.
Kämpa på!
Puss puss puss
Papi

2013-05-01 @ 23:20:24
Postat av: Ida

Woho, hejja hejja! Det tar på krafterna att vara ung och bäst - men det är värt det! <3

2013-05-04 @ 22:05:38
URL: http://idasilen.se
Postat av: Nyfiken

Tjänar du 300 nok varje dag eller vad hat du för lön?:)

Svar: Jag har 147 kr i timmer, norska. så får röda dagar 100% då mitt jobb är öppet alla dagar i veckan. Dock har alltid det flesta butiker/matbutiker stängt på söndagar och helgdagar.
stina öberg

2013-05-05 @ 08:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0