det finns liv i oslo

Haft några fina dagar med mina föredetta sambos. Vi åt mat, drack lite och umgicks med varandra i toradags kväll. Verkligen skönt att umgås med dem som står en nära. Släppa tankar och bara återgå till ett litet privatliv.
Annars så var det smockat på jobbet idag. Längtar till min lediga dag på måndag. Då ska jag bara ta det lugnt och sen packa min väska som Lina ska ta med. Vissa av mina saker som måste hem. Nu närmar det sig ordentligt. Spännande som bara den att få sätta fötterna på lite svensk mark ett tag. 
Annars så är det bara att kämpa på, känns som om dagarna går jättesakta för att det börjar närma sig. Känner mig som ett barn på julafton. Denna hemkomst är bättre än julafton!
Dags att krypa ner i sängen för att få njuta en dag till på Leos Lekeland. Puss och sköt om er mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Pereric

Vi har haft syskonträff hos Johan. Utgång efteråt på Players Inn.
Trevlig ny pub (gamla Masoud). Nu ligger jag i sängen och är skittrött.
Puss på er.
Papi

2013-05-05 @ 01:29:41
Postat av: Sofia Öberg

Mycket bättre än julafton!! <3 så himla snart!!

2013-05-05 @ 14:38:30
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0