en liten skönhet

Då har två dagar med 100% gått förbi och jag är nu två dagar närmare hemfärd. Med små myrsteg närmar jag mig 29 maj. Idag är en stor dag för mig, då mina högsta chefer är på jobbet och jag ska förhandla mitt kontrakt lite. Bland annat högre lön samt ersättning för det extra timmarna som jag kommer att arbeta. Får se hur det löser sig, hoppas så klart på det bästa, men är samtidigt nervös.
Mina små ögon har blivit bättre med en superkräm från min lilla dansk som jag bor med, som själv är allergisk mot pollen (om det nu är det) så blir det inte bättre får jag kolla när jag kommer hem, så jälva dyrt på apoteket här och så har man själv blivit så snål på vissa ointressanta saker.
Dags och göra sig klar och ta en dusch och bege sig på ett arbetspass, igen. Bara fortsätta kämpa så är man snart hemma. Puss

Kommentarer
Postat av: Pereric

Du är nära målet men håll takten ända in i mål.
Kämpa på var de 2 orden!
♡♡♡
Papi

2013-05-21 @ 22:22:06
Postat av: Pereric

Du är nära målet men håll takten ända in i mål.
Kämpa på var de 2 orden!
♡♡♡
Papi

2013-05-21 @ 22:22:24
Postat av: Sofia

Oftaaa du har köpt den där.... Snyggggeh

2013-05-22 @ 00:33:27
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se
Postat av: Klara

Vart är denna coat köpt? Behöver den till en photoshoot. Snälla svara här i komentersfältet. Kram

Svar: den är köpt på ginatricot men i våras, hoppas du hittar en liknande. finns många i koftor på cubus osv
stina öberg

2013-10-16 @ 01:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0