en underskrift ifrån

Lina och jag var på lite visningar i går. Bland annat på en jättefin lägenhet som vi senare på kvällen fick reda på att vi fått ett JA till. Hur lycklig som helst. Den är väldens finaste. Väldigt central och HUR ljus som helst. En drömlägenhet för mig. Fattas bara en lien skrubb som jag kunde ha som en garderob till mina kläder men man kan inte få allt. Kommer bli inflytt 1 juni. Eller jag ska hem, men vi kommer hyra ut något rum så kommer inte betala så mycket, samt att Lina kommer vara hemma i lägenheten. Den är också delvis möblerad med de möblerna som man ser på bilderna. Det finns också ett till rum, med en säng och skrivbord, garderober osv.
Känns som om jag vunnit på lotto. Ska få inreda lite, ta en tripp till IKEA och bara få njuta. kontraktet är på 13 månader minst. Jag vet att jag kommer stanna så länge då jag måste skapa framtid på jobbet här. Har ju gått ett år kan man säga om man räknar med sommaren och att jag kommit tbx i augusti, det här blir bra. Skulle allt gå åt hell så kan man alltid hyra ut. Kommer som sagt vara mycket mer ledig och kunna åka hem 2 gånger i månaden 5 dagar var, eller 10 dagar på en gång. Så är inte så orolig.
Det är superfint väder och jag sitter inne, vill inte gå ut då jag ska till jobbet kl 13. Missar en SÅ fin dag. Thats sucks. Men hoppas på fina dagar i Sverige när jag kommer hem. Puss

Kommentarer
Postat av: Pereric

Grattis till den nya lägenheten! På hur lång tid får ni hyra den? ser ju jättefin ut. Bra jobbat!
Kämpa på nu. Inte långt kvar...
Love u
Papi

2013-05-07 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0