förväntningar

Jag börjar känna i kroppen att det börjar närma sig hemfärd. Känner mig som att jag ska få sommarlov och slutar skolan. Jag har nu 2 månaders ledighet då jag sagt ifrån mig tiderna på lagerströms. Kände att det var bäst för kropp och själ. Är otroligt sliten nu, men det är väl också att man känner att ''friheten'' närmar sig.
Annars så är det kontraktskrivande som gäller, både på jobbet och på lägenheten. Jobbets kontrakt behöver dock några förbättringar, vilket vi hoppas på ska fixas och jag blir nöjd. Ska bli kul att få gå in i lägenheten igen och kolla och fantisera om hur allt ska se ut. funderar starkt på attåka tbx över en helg för att hjälpa Lina med allt roligt pynt. Vill inte missa det då jag faktiskt inte ska bo i lägenheten förns tillbakafärd. 
Längtar efter grillkvällar, uteserveringar och solsemester, samt att kunna hälsa på min mamma i norrland som alltid har vart något jag vill åka till. Vill ha sommar, missar solskenet hemma i Sverige när det är så ''fint'' v'äder i Oslo. Fasiken kommit till den regnigaste platsen på jorden känns de som och när de väl är sol blåser det stormvindar så man blåser bort...haha. Tragiskt för norrmännen. Det är inte bortskämda när det gäller vädret i alla fall. Dags för lite underhållning av mina miljoner serier jag kollar på. 10 timmars serietittande på 3 dagar. LIV!

Kommentarer
Postat av: Pereric

Nära nu! Kämpa på ända fram till mållinjen...
Papi

2013-05-17 @ 12:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0