grubblande dagar

Sitter med så grubblande beslut. Ska jobba på Lageströms i sommar men känner nu när jag väl har jobb här i Norge att man ska ta ledigt de 2 månaderna man är hemma och bara finna lugnet och göra det men vill. Samtidigt vill jag inte sätta lageströms i en jobbig sits, har ju som sagt tackat ja till dessa tider, men visste inte då att jag skulle få en ny anställning och åka tillbaka. Jag är lite smått förvirrad.
Tänker också att alla andra kommer ju faktiskt jobba så vad ska jag göra på vardagarna?...Typiskt!
Annars så har jag ont i min rygg som en jävla kärring, haft det nu i cirkus 1 vecka och det går aldrig över.Mian ögon kliar också sönder. Undrar om jag är allergisk mot något...hoppas inte pollen men nu börja det göra ont och bli riktigt irriterande. Kom bara helt plötsligt i går. Usch vad som kan ske på några dagar. Många tankar i huvudet nu. Ska nog ta lite sömn innan jobbet! Puss

Kommentarer
Postat av: Pereric

Kliar ögonen är du säkert allergisk. Mycket pollen i luften nu. Finns receptfria på apoteket. Klart att du ska jobba! Det är ju precis som du säger att polarna jobbar ju också. Skiter det sig i Norge så har du något att falla tillbaka på. Så är det ju schysst gentemot Lagerströms.
Så är det lite ombyte.
Så trött nu...
Sov gott min hjälte
Papi

2013-05-08 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0