härliga soliga dagar

 Haft kanonfina dagar och jag har faktiskt haft riktigt trevligt. Norges nationaldag var superfin, även fast jag jobbade några timmar så fick jag se lite hur det gick till. Alla var klädda i sina nationaldräkter, både tjejer och killar. Väldigt fint, men en sån dräkt kostar runt 30.000, vilket är sjukt..haha!
Blev också ledig i lördags. även fast det var 100% så ska man kanske inte tänka pengar jämt, utan också ha trevligt med sina nära och kära. Oslo är väldigt fint på sommaren när uteställerna öppnar och faktiskt folket börjar röra sig på gatorna. Livet uppstår igen, känns de som. 
Skönt med varmt väder, gick för första gången barbent i går, har dock inga bra skor här då jag inte trodde att solen skulle titta fram tills jag åkte hem. Bara pina igenom dessa få dagar med illaluktande fötter!
Fyller snart år, 20 barre. Tänkte skriva en snabb önskelista:
Mateus porslin (skålar i grått, tårtfat i svart, salladsskål svart/grå, mindre skålar, gråa/svarta)
Eltandborste
Vita FINA handdukar
Parfym (Jessica Simpson)
Ikea (presentkort)
Babyliss, (plattång/locktång i samma)

Kommentarer
Postat av: Pereric

Så fin du är på bilden! vackrare än någonsin♡
Inte många dagar kvar nu...
Kämpa på.
Papi

2013-05-20 @ 22:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0