vädret hatar mig

Ledig dag i morgon och kan inte mer än älska det, MEN BLEV PRECIS SKITARG. Stått hela tiden att det ska bli 19 grader och sol. NU HELT PLÖTSLIGT står det 11 grader och måln. SERIÖST. Tack gud i himlen som straffar mig. Skulle för första gången få lite fräknar på nosen. SUG NORGE!
Arg tjej. Annars försöker Lina och jag hitta en lägenhet hos oss där vi kan bo tillsammans. Helst vill vi skapa ett litet litet kollektiv. Vi har hittat en jättefin lägenhet nu, med 3 sovrum. Så vi hoppas på det bästa. Längt från mitt jobb dock, men man får överleva. Inte hela världen och det är skönt att bo lite centralt! Puss
 

Kommentarer
Postat av: Pereric

Då ska jag berätta om det fantastiska väder vi haft idag. Sommarlikt! Jobbade förstås så det har mindre betydelse. Men det är vackert.
Så kommer Lina imorgon! Det ska bli kul. Snart är det din tur.
Sov gott!
Papi

2013-05-06 @ 23:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0