FREDAG

Frånvarande en aning, hänt lite skit som rubbat mig lite. Handlar om det som jag håller på med jobb. Orkar inte ens prata om det, men kanske är på bättringsvägen nu. Nej, jag har inte fått sparken, mera en spark i baken och lite oense med mina chefer vilket gjort mig upprörd. Mer om allt får någon ta lite mer separat och inte socialt. Men jag lever och längtar hem som aldrig förr, jag som trodde jag kommit förbi den där extrema hemlängtan, men icke. I morgon ska jag få min röv att förmodligen få skakas lite då jag ska ut i Oslo för första gången. 1 år och 3 månader och 23 dagar har det tagit, sjukt dåligt, men ändå inget som jag direkt behövt, tror jag i alla fall. Behöver umgås och komma bort från lite halvmörka tankar. Låter som jag dör, nej, men mår rätt oklart. Ena stunder glad, andra stunden tårar. LIVET kan inte alltid va på topp. Fuck that. Haha. Puss

Kommentarer
Postat av: Pereric

Du låter lite vilsen! Om något har hänt så får du skicka ett mejl.Kan jag hjälpa dig med något så gör jag ett försök.
Upp med hakan och tänk på det som är bra!
KäKämpa på!
Puss
Papi

2013-11-22 @ 22:31:15
Postat av: Världsbästa fastern

Ibland blire inte riktigt som de e tänkt. Av motgångar får du erfarenhet & ännu mera styrka. Så länge du vet att du gör rätt....så ÄR det rätt. STORKRAMEN <3

2013-11-26 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0