FREDAG

Sitter som vanligt i soffan en fredagskväll med sällskap utav Karin och nu ylas det för fullt av sång från båda hållen. Annars så har jag vart som vanligt, på la work, Mycket att göra idag då en skola på 400 elever kom på besök, jävlar vilket liv. Begav mig sedan ner på stan och JA PAPPA, jag shoppade och kunde inte hålla i pengarna, men du skrev att om jag inte tänkte på det när jag kom hem så skulle jag inte köpa det, MEN jag tänkte på det i två dagar och kunde inte hålla fingrarna borta. Ändå fett värt. Haha. Gick också till expert och lämnade in min mobil för 249:- på lagning. Istället för att ge mig en ny skickar dom fanskapet på lagning, frakten kostar ju mer än själva mobilen, helt värdelöst system. Med lagning, frakt och allas lön kommer det gå på tusenlappar för en skitmobil, men men, vill dom göra så, så varför inte. Smarta tekniknördar, eller inte. Dags för lite filmtime. Puss. 
P.s älskar dig pappa och tack för att du ändå stöttar mig i mitt beroende att säga NEJ, ärligt så hjälper du mig att tänka lite extra och välja bort. Tack för det. Du är bäst!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pereric

Man SKA unna sig saker! Det är tillåtet OM man är försiktig! Kom bara ihåg att det stora målet man vill nå tar lite längre tid att komma fram till.
Jag tycker du ÄR duktig!

Jeppe hängde med mig ikväll! Nu kommer John Blund och det är dags att sova.
Natti natti ♡
Papi

2013-11-08 @ 23:59:45
Postat av: sofia öberg

Så som du sliter och jobbar och med den lönen du har, så är det självklart att du ska kunna belöna dig själv. Du förtjänar det och du har råd med det. Du sparar ju fortfarande sjukt mycket pengar liksom. Puss

2013-11-09 @ 00:01:38
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se
Postat av: Killkompisen din :)

Förbannat snygg Stina

2013-11-12 @ 14:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0