LÖRDAG

Dagarna har bestått av shopping då Mamma och Frida är på besök. Köpt mig massa finsa saker och äntligen hittat en hatt och nya partypjucks, och lite annat... Kontot har aldrig vart fattigare än förut. Det skriker efter lön, och det är 2 veckor kvar, som tur är gör man inte av med pengar när man jobbar. Det är mindre än 2 veckor kvar tills jag får åka hem också. Nu ser jag fram emot att jobba, men är ledig tills på måndag så på tisdag så får jag sätta fötterna där. Gav en liten lista till mina anställda innan jag gick, får se om något är gjort. Hoppas verkligen på det. Puss
 

Kommentarer
Postat av: Pereric

Skönt att ha någon och något att längta till! Bra att ha målbilder som är nåbara.
Kämpa på!
Puss puss
Papi

2013-11-03 @ 07:49:24
Postat av: Bea

Amen va snygg du är!!

2013-11-04 @ 16:34:57
URL: http://beatriceenilsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0